Filmtips Friends with Benefits

Jag lever, men har hamnat i en bloggtorka.
Men nu kör vi på några inlägg tycker jag.

Har, som filmfantast sett en massa filmer sen sist såklart.

Här kommer några av dom jag har sett:

Friends with Benefits

Hade för höga förväntningar på denna film, så jag blev smått besviken.
Men en helt okej film ändå. Roliga stunder i filmen också.
Bra skådespelare Justin Timberlake och Mila Kunis, som lyfter filmen en hel del.

I betyg får den 3 av 5 möjliga.








Trespass

Bättre än vad jag trodde, dock lite enformig.
Toppen skådespelare med Nicole Kidman och Nicolage Cage.
Sevärd!

I betyg får den 3 av 5 möjliga.








Poppes pingviner

Hade inte så höga förväntningar, då jag trodde att det skulle vara mer åt barnfilm hållet.
Men blev glatt överraskad! Visst är den till för barn, men fungerar fint för äldre med humor också.
En bra, söt och rolig familjefilm där Jim Carrey som vanligt är rolig och bra skådespelare.
Väldigt söta pinviner.


I betyg får den 3 av 5 möjliga.







Rio

Bättre film än vad jag trodde.
Finns ju så många animerade filmer att välja bland nu, men denna är riktigt rolig.
Dock lite drastiskt slut, även om det slutar bra.
De kunde ha gjort slutet lite bättre.
Tycker även att de kunde ha valt en roligare röst, till den som gör rösten på huvudkaraktären Blu.
Sevärd!

I betyg får den 4 av 5 möjliga.



Sen gjorde dom reklam för vinet Tre apor, i filmen :P





Nowhere boy

En film som går i 50-talets anda.
Jag är ju svag för 50 och 60-tals filmer, deras bilar, musik, klädstil, hårfrisyrer och de snygga killarna.
Denna film handlar om hur John Lennon upptäckte musiken och hur hans karriär började.
Rekomenderas om du gillar 50-talet och dess charm.

I betyg får den 4 av 5 möjliga.














Horrible bosses

En film som jag först såg på bio.
Som vanligt är alltid filmerna bättre på bio.
Kan bli småseg vissa stunder.
Dock en rolig amerikansk film ändå.
Bra skådespelare.
 Jennifer Aniston gör ju succé!
En sevärd film.

I betyg får den 3 av 5 möjliga.





Hanna

Fick bra betyg när den gick på bio, så lite höga förväntningar hade man.
Blev dock besviken.
Småtråkig och överdriven i mellan åt.
En annorlunda film.
Se den om du inte har annat för dig.

I betyg får den 2,5 av 5 möjliga.







Kronjuvelerna

Detta är också en film som jag hade ganska så höga förväntningar på, eftersom den fått bra betyg på bio.
Blev ganska besviken ändå.
Hade nog förväntat mig mer av denna svenska film.
Dock sevärd och bra skådespelare i den.
En film som berör.

I betyg får den 3 av 5 möjliga.





Ond tro

Ingen film att rekomendera.
Såg max 5 minuter på den och kände direkt att detta inte är en film i min smak.
Rekomenderar inte.

Kan inte ens sätta betyg på den, då jag inte såg klart den.





Drive angry

En okej action film med bra skådespelare i. B.l.a. Nicolage Cage.
Dock inte en av de bästa filmerna han är med i, men gillar man han som skådespelare,
så ska man se denna film.
Dock väldigt överdrivna effekter i filmen, som det brukar vara i dagens action-filmer, tyvärr.

I betyg får den 2,5 av 5 möjliga.





Fred Claus

En mysig julfilm med bra skådespelare, dock börjar man smått tröttna på samma tema på varje julfilm.
Men är det jultider och man har sett de andra julfilmerna, så varför inte?

I betyg får den 2,5 av 5 möjliga.

/Det ska vara gott att leva...
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!